کتابخانه دیجیتال دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۱/۳۰
1398/10/27
سامانه ژورنال ياب RICeST به انتشار نتايج تحقيقات در مجلات مناسب ايراني كمك مي كند.
مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري شيراز، در جهت ياري رساندن به پژوهشگران، دانشجويان و اعضاي هيأت علمي كشور، اقدام به ايجاد و راه اندازي سامانه اي با عنوان «سامانه ژورنال ياب» كرده است.
سامانه ژورنال ياب سامانه اي است كه با هدف كمك به پژوهشگران در يافتن مجلات معتبر ايراني و متناسب با مقالات پژوهشگران ايجاد شده است. اين سامانه به پژوهشگران كمك مي كند كه همزمان با نگارش مقالات به شناسايي مجلات مرتبط براي چاپ مقاله خود نيز بپردازند. 
براي استفاده رايگان از اين سامانه مي توان از طريق وبگاه مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري به آدرس www.ricest.ac.ir و در قسمت پيوندهاي سريع و يا به صورت مستقيم از طريق آدرس http://journalfinder.ricest.ac.ir از امكانات آن بهره برد. 
براي يافتن مجلات مناسب در اين سامانه فقط كافي است عنوان و چكيده مقاله مورد نظر در فيلدهاي مشخص شده درج شود و با انتخاب گزينه هاي موجود مرتبط با مجله مانند رتبه و محل اخذ مجله و نيز موضوع مقاله و سپس ارسال اطلاعات به فهرستي از عناوين مجلات مرتبط با مقاله دست يافت. همچنين در فهرست ارائه شده متغيرهايي مانند ضريب‌تأثير، وضعيت رتبه، پايگاه‌هاي نمايه كننده، وضعيت انتشار آخرين شماره، موضوعات اصلي و فرعي و حوزه موضوعي مجله نيز در اختيار محقق قرار مي‌گيرد كه به او در انتخاب مجله كمك مي كند.
 
 
تعداد بازدید:
193
نویسنده:
منبع:
اداره علم سنجي
آدرس : شهرکرد ،مجتمع آموزشی رحمتیه ،کتابخانه دیجیتال
کدپستی: 8816758915          
تلفن: 33333226-038
دور نگار : 33331471-038
diglib@skums.ac.ir
Qr Code
تاریخ بروز رسانی 1403/01/30
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal